Lchf,

Igår började jag med lchf:n, och det går super bra än så länge :) Har dock kommit på att detta var inte bästa veckan att börja på, börjar känna mig som ett PMS-monster och vill bara äta allt som finns.. Haha!!
 
Var ute på promenad förut, gick runt färnsjön för första gången idag. Och PW runt färnsjön är definitivt inte som att PW runt storbron, det ska gudarna veta! Förut när jag gått så har jag ju känt smärta i hälen och tårna, men nu vet jag ju att det är inflammationen som spökar och satan vad ont det gör. Får se vad de säger när jag ska hämta mina inlägg om ca 2 veckor, om jag ska börja med Voltaren eller avvakta lite till.
 
Nej nu ska jag och ta en bit mörk choklad (vilket man får äta om det krisar, och jag skulle faktiskt kalla pms för kris. en STOR kris!) och hoppas att suget efter allt ger sig.. Annars får jag väl dra täcket över huvudet.. Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0