fråga,

Tänkte höra med er som kan det här med stukning mm. Jag är ju expert på att googla symtom för er som inte visste det ;) haha.. Och när jag googlade på stukning av foten, vårdguiden tror jag det var jag läste på så står det att svullnad är ett utav symtomen. Men min fot är inte särskilt svullen?? Visst att tårna är svullna på kvällen men då har jag ändå varit uppe liksom. För på morronen när jag vaknar så känns ju knappt foten men det gör så jäklans ont på kvällen. Dagen gör ju ont med men kvällen mest. Och det gör ju bra ont att stödja på foten.  

Men foten kan väl visst vara stukad utan att den är svullen eller?

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag tycker det låter som en stukning, eller åtminstone en rejäl vrickning. Du har den väl lindad? Kram

2012-03-02 @ 12:39:46
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0