7 dagar,

Kul att jag letat typ halvt ihjäl mig efter mitt usb-minne och efter att vänt upp och ner på lägenheten, utan att städa den efter mig, alltså lämnar den i kaos, så ploppar det bara upp i huvudet på mig att det sitter ju i tvn! Snacka om att inte vara glad på sig själv.. 
 
Men whatever.....
 
Imorgon är det dax att vaxa benen igen, skönt ska jag säga er.. Sen blir det fotboll och utgång med glada människor :) Lördag måste jag ta tag i min garderob (om jag överhuvudtaget ska hitta kläder och ha med mig till turket) och lägenheten behöver också få ett ryck. Men hur jävla tråkigt är det inte på en skala då och städa? Och packa ska man tydligen göra med! Jag har längtat i typ veckor på att få packa och nu har jag ingen lust längre :p Möblera om vill jag göra med i stora rummet men det blir väl inte bra iallafall.. Så struntar i det, mycket man vill men lite man tar tag i helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0