Patrik möter,

Ni som läser min blogg vet att jag har haft svårt för Patrik Sjöberg men efter att läst hans bok så älskar jag honom. Därför blev jag extra glad när jag såg reklam på tv3 om att han ska ha ett eget program i tre delar, Patrik möter. Han kommer möta våra störtsa internationella stjärnor i annorlunda intevjusituationer. Det kommer bli hembesök, utbyte av erfarenheter från karriärerna och låta oss se sidor av dem vi inte sett förut. Han kommer även utmana dem på deras egna sporter, han kommer såklart få handikapp men det hindrar honom nog inte från att använda sina egna psykningar :P
 
Kommer blir ett grymt program detta! Premiär den 13 augusti och de två andra delarna är den 14 och 15 :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0