Bambi,

Glömde ju berätta i mitt förra inlägg va jag gjorde efter jag träffat Linnéa på väg hem. Pang, boom, krasch så låg jag på backen mitt på parkeringen här! Precis innan jag ramlade så kom det ut två st från kråkslottet men som tur var så ramlade jag bakom en bil så jag tror inte att de såg mig. Förhoppningsvis så stod ingen i någon av lägenheternas fönster. Bambi på hal is var jag verkligen! Jäklarns pinsamt för jag tror det var den snygga killen som bor i kråkslottet som kom ut, men som sagt de såg mig förhoppningsvis inte ;) Fick lite ont i knäet men det går över ;p

Kommentarer
Postat av: Fröken Stolpe

SKRÄLL GABBI, jag är INTE förvånad över att DU ramlade ;)

2012-02-29 @ 18:13:06
URL: http://friitjooof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0