Jobb,

Idag har det varit en jobbdag, började 14 och slutar sen vid 21.30. Har även hunnit med ett ärende på banken, skönt att ha det avklarat. Imorgon har jag tänkt att fixa bolaget mm inför jul så det är gjort med!

Vet ni en sak som stör mig? Folk som måste härmas, sure det är ju ingen stor sak men om det mesta härmas så är det inte så himla rockigt. Och just nu känner jag att den sista droppen i bägaren har fallit. Blää, känner mig på hemskt humör just nu. Jag blir trött helt enkelt... Men kul att mina idéer och allt är bra, varsegod var så lite så!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh Gabbi jag tror jag har glömt att säga det här, men din blogg är skitsnygg just nu! :) har tänkt på det nu när jag har vart inne men inte kommenterat, riktigt läcker är den :D

2011-12-19 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0