Karlstad,

Jag var som sagt i Karlstad i måndags, hittade alldeles själv ut till Skoghall och sedan till Bergvik. Kom inte in den tiden som jag skulle för hon innan var ju tvungen att pröva typ 100 par skor och jag höll på och svälta ihjäl! Hade tid såklart när jag vanligtvis brukar äta lunch. Men tillslut så, han fixade till sulorna sen fick jag pröva och gå med dom. Eftersom de inte kändes lika så sa han att jag skulle ta av mig den skon som inte alls kändes bra, så säger han att han bara ska fixa spärren. Började fundera på vad för spärr som finns i sulorna, haha.. Men han tog foten och knaka te den så vare klart. :p Haha..
 
Sen blev det ut till Bergvik, och maaaaat! Trodde jag skulle dö innan jag fick maten ;) Och jakten på nya träningsskor började, sprang runt på Stadium som en tok och tog ur sulor för att kunna pröva med mina. Tillslut hittade jag två par som passade både mig och sulorna så då vare bara att hitta någon och fråga om jag hade rätt storlek till och springa i, haha :) Han måste trott jag var helt tokig!
 
Dessa två par blev det i alla fall, skriker Gabriella om dom (i alla fall av Niken ;))
 
 
 
Sen blev det jakt efter nya leggins, mina har ju så fint gått sönder. Som vanligt blev de köpta på HM :) Fick tips av Nikita om super bra byxor, så var in på Carlings och prövade ett par . De fick såklart hänga med mig hem :)
 
 
Sen får jag ju inte glömma att fröken Bedoire kom ut till Bergvik en sväng med, mycket kul och se henne! :) Dröjer lite mellan gångerna nu! Så blev en fika och lite tittning i affärerna :)
 
 
Bjuder på en bild från förra sommaren! :)
 
Kan helt enkelt säga att jag hade en väldigt bra dag i Karlstad!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0