Det går bra nu,

Ja ni som är vänner med mig på fejjan kunde igår läsa om min super braiga dag jag hade igår. Ironisk? OM JAG ÄR! Jobbade kvällen så då hade jag larmtelefonen, då lyckades jag såklart stänga av fanskapet och så sätter jag på den och jag måste slå in en pin-kod. Bara att typ vrål köra (okej inte riktigt men det kändes så) upp till kontoret och knappa in den. So far so good! Men så kommer jag hem, börjar laga mat till matlåda. Ska hälla av vattnet till pastan och tappar taget om grytan men får tag i den igen men då är skadan redan skedd, brännhet vatten på fötterna och mitt i skiten så halkar jag, tappar grytan i slasken och landar rakt på ryggen. Ni kanske förstår hur jag känner mig idag?
 
Kändes bra imorse, eller så bra det kan kännas, men så har jag jobbat 7-14 så nu mår jag sådär. Får ju ändå tillägga att fötterna klarade sig fint, inga blåsor eller sår. Lite svullna är det och huden känns kanske inte riktigt som det passar :p Men vad ska man förvänta sig efter ha tappat kokande vatten på sig?! Läste dock på 1177 att det kan ta upp till ett dygn innan blåsorna utvecklar sig men det ser bra ut fortfarande :) Men har koll så jag vet om det ändrar sig.
 
Läste nyss Emelie blogg, hon har köpt två super snygga klänningar till midsommar och Bergsskolans examen (hon tar inte examen men jag ska med henne och kolla på hennes vän :)) Så nu måste ju jag med hitta snygga klänningar, kommer ju se ut som en slusk annars ;) hahaha! Nejdå, men en midsommarklänning vill jag ju såklart hitta. Det är ju bara ett plus om jag hittar en snygg och billig klänning till examen där :)
 
Bäst jag börjar kolla, för som sagt jag är ju inte den snabbaste på att bestämma mig vad jag vill ha! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0