Recension,

I fredags fick jag mina stödstrumpor som ja beställt från Vårdväskan.
 
Jag har använt det förut, t.ex. när jag hade praktik på sjukhuset. Mina ben klarade inte av stå över 8 timmar varje dag (vi satt endast på toan och om vi hade tur i 30 minuters lunch), så jag köpte mig ett par på apoteket. De vanliga fula liksom. Jag gillade inte dom alls, när de passade i vaden så passade de inte i fötterna (har bara storlek 37 på fötterna men breda vader) och vice versa.
 
Men dessa, vad underbara! Jag använde de i fredags under eftermiddagen för att testa liksom och även under kvällen idag när jag jobbade. De passade perfekt först och främst! Hälen satt där den skulle och även fram vid tårna. Först tyckte jag det var lite obehagligt men det är ju klart man tycker det eftersom man inte är van att ha stödstrumpor, men sen var de sköna. Mjuka, inga problem att ha under tajta jeans.
 
Rekommendera verkligen dessa! Finns i både enfärgat och mönster. Jag kommer absolut köpa mig ett par till framöver, :)
 
Dessa köpte jag nu:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0