Jobb,

Då var även denna helg över, inte för att jag hinner göra så mycket. Jobbar princip varje helg, så jag längtar lite till sommaren så jag får varannan igen.. Men jag är grymt glad över att ha schema och få in timmar, så jag biter ihop! :)) Tur att det är så bra arbetskamrater så det går lätt att jobba!
 
Var inne till den ena av våra sjuksköterskor igår, Ulrika, för jag ville boka en tid för att förnya min deligering. Jag har stenkoll på när det måste förnyas mm, har det uppskrevet i min kalender till och med :p Haha.. Och nu i början av maj så skulle den "gå ut" (kan ni fatta att jag varit klar och jobbat som USKA i ett år nu?! Hjälp, vart tar tiden vägen...) så ville vara ute i god tid, man vet ju aldrig hur mycket de har och göra och om det passar ihop med mitt schema mm. Men i alla fall så deligerade hon mig direkt, gick igenom allt det viktiga och om jag hade några frågor. Så det gick fort! :) Måste bara säga att vad glad jag blev när Ulrika sa att det var inga konstigheter att gå igenom för att hon litar på mig! Det kändes så himla bra att höra, :)
 
Imorgon börjar en ny vecka, vilket betyder jobb och en ny vecka med lchf. Första veckan är avklarad, resultat märks och jag lever med ständig träningsvärk men det är sååå värt det! :)
 
Jag har sagt det förut men tänker tjata lite mer: Livet är så himla bra just nu!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gud vad kul att höra, och som sagt, tänk att det gått ett år!!! :O Du förtjänar allt gott min vän, håller stenhårt på dig! Kram

Svar: Ja, det har gått himla fort alltså! tack, och det gör du med min jätte saknade vän!! Kram
Gabriella Wikström

2013-04-21 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0