Önskelista,

För en gångs skull (sitter ordet ihop? whatever...) så har jag börjat med i tid med min önskelista, så jäkla bra jag är! ;) Får ju inte missa något som jag önskar mig heller! Och jag gör den på datorn så jag inte ska hinna tappa bort den och jag har lite mer struktur på vem jag ska önska mig vad av.
 
Och påtal om drömmar (för det är väl det önskelistor handlar om?) så har jag hittat min drömserie med kökssaker! Och färgen är ju självklart rosa, vad annars? ;) Men så jävla dyra saker, men drömmar brukar ju vara det. Ska ge er två bilder så ni ser vad jag suktar och dregglar efter :) Första bilden är på färgen jag vill ha, givetvis ingår maskinen i serien, men hittade bara en bild med hela serien (?) på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0