Patrik Sjöberg,

Jobbade både igår och idag, skönt. Dock är jag väldigt trött, har ju så svårt att slappna av efter kvällen och så blev jag uppringd imorse. Och det märktes allt då att jag var trött för jag började sätta på mig skorna och insåg sen att jag kanske lär ha byxor på mig med! :o Sen har jag pratat i nattmössan hela dagen, haha :p

Har börjat läsa igen, alltså riktiga böcker o inga skolböcker :p Har börjat på Patrik Sjöbergs bok nu, än så länge har jag hunnit 14 kapitel. Alltså ca. 100 sidor. Men den är bra! :) Kommer skriva mer om boken när jag läst ut den.

Nu - kvällsmat och bror kommer snart. Sen - Revenge och Big Brother. Sedan - SOVA! Jobb imorgon igen 7-16.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0