Jobb,

Dagen började lugnt med att jag endast hade tre morgonbesök och ett förmiddagsbesök, men sedan blev en av arbetskamraternas barn sjuka så vips så hade jag två besök till. Vilket resulterade i att det blev lite stressigt och att jag insåg efter att åkt framåt och tillbaka till asphyttan, in på en lerig skogsväg att jag har stänkt axelbandet på mina fina adidasväska utanför bildörren! Ni kan ju bara gissa hur den såg ut?! Tur att det var den väskan ändå för den är så lätt att tvätta av, hade det vart tyg hade det ju bara varit och slänga. Sen tappade jag väskan typ tusen gånger men gav en brukare ett gott skratt när jag berättade allt iallafall :) Det blev mycket lugnare efter lunch. Underbara tanter och gubbar! :))

Efter jobbet blev det en fika med Jennifer och Elin, mycket mysigt! På något konstigt sätt spårar våra samtal väldigt ofta men hur kul som helst alltså :) Som det ser ut nu så blire att dricka vin hos Jennifer till helgen med, awesome :)

Och på måndag är det dags att möta min handledare för första gången! Nervöst alltså! Men det ska allt gå bra, :) Ska bara vara där i en timme, sen tänkte jag kolla Ikea och Bergvik :) Ska byta en grej åt mamma på Ikea och sen måste jag köpa nya jobbar jeans. Mina sprack ju i söndags när jag jobbade, dom var visst lite för sletna så när jag satte mig på knä för att hjälpa med stödstrumpor och smörjning så gick de sönder lite :p Jaja. Tråkigt bara att behöva åka själv till Karlstad, alla andra jobbar, har praktik eller går i skolan. Så får roa mig på egen hand, viisst!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0