Förkyld,

Förkyld, ooooo noooo! Inte nu och inte igen.. Så måste köpa näsdroppar sen och näsdukar för min stackars näsa gör ont! Så det blev lite halv taskig sömn inatt och massa konstiga drömmar.

En utav drömmarna var att jag skulle äta thai- eller kinamat med mamma och jag sa väldigt bestämt till henne att jag skulle minsann ha två rätter för det som blev över kunde jag ju faktiskt äta imorgon?! Konstig dröm det där.. Och drömmen förde minsann med sig ett jäkla sug efter thai- och kinamat! Inte bättre blev det av att se på facebook att folk äter det.. Ge mig asiatisk mat, tack!

Nu ska jag vila, dricka massa vatten och inte lyfta ett finger även fast det behövs! Kan inte vara så här till helgen, jag som såg framemot den så himla mycket! Eller ser framemot den rättare sagt, men är ju inge roligt att vara förkyld men lite vin hjälper nog mot detta! Så får smällen komma på söndag istället ;) Haha..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Krya på dig Gabbs!!



PS. Lovar inget, men det kanske är påväg hem ett litet kuvert till dig inom en snar framtid med någon smaskigt i ;)

2012-03-07 @ 15:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0