Pappsegullet,

Pappsegullet har varit här och kollat om jag har luft i elementen, men nepp det hade jag inte. Han fixade också så nu har jag värme på toaletten! När jag var där inne nyss så tänkte jag hur fasiken har jag klarat mig, haha.. Var och kollade med KB det här med värmen när jag vet att mamma har dö varmt hos sig, han tyckte det var konstigt. Men sa att det kanske blir bättre när de är klara här om massa dagar med att byta ventilationen, för jag hade ju super varmt här för ett bra tag sen och då trodde KB att det var när remmen hade gått sönder. Så kanske att det blir bättre sen! :)

Men ska iallafall införskaffa mig en ny och varm pyjamas, dock så hittar jag ingen som duger men är ju ingen panik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0