Hmm,

Bra dag idag, nooot.. Magen strejkar, bara att pimpla lite mer proviva idag. Drack ju bara det till morgonens medicin, så lär ta ett glas nu på kvällen.. Det trycker och gör små ont i mina öron, så nu sitter jag med ett pannband på mig. Snyggt! Det lindrar faktiskt, blir varmt och gött.. Små ont i halsen har jag med.. Känner mig helt negg på livet..

Men tröstar mig med att jag får åka till Göteborg på fredag morgon med min älskade mamma <3 En hel helg med mys och shopping. Och hotellfrukost!! Haha.. Tur att jag orkar äta nu! Så ska vi äta på min favorit restaurang därnere, en indisk. Så grymt gott!

Tror jag ska dra täcket över mig, sova och se film ända tills vi ska åka.. Då kommer ju allt kännas toppen ;)

UPDATE: glömde ju nämna min torra, flagnande näsa. Trots evigt smörjande från början av snytinga så är inte omvärlden redo att se mig..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Usch Gabbs, krya på dig!! Och ha så kul i Götet :D Jag är inte ett dugg avis...



När du är frisk och kry och hemma kan vi väl höras av och luncha nån dag kanske? :)



Hadä!

2012-01-16 @ 21:33:18
URL: http://linneawindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0