2011,

Får väl göra en liten summering jag med av mitt 2011:

  • Jag påbörjade min första och andra termin för att bli USKA.
  • Hade min första praktik på Gullvivan, fick även bli timvikarie.
  • Kärnkraftskrisen i Japan hände, jag var as orolig för Niklas som var där nere.
  • Jag flyttade hem till mamma i två veckor och sen till min egna lägenhet.
  • Bröllopsfest för Camilla och Mats.
  • Ullared med härliga tjejer.
  • Utgång med bästa fröken Stolpe x2

Hände säkert massa fler saker men det är väl detta jag kommer ihåg. Har varit ett ganska ledsamt år, känns fortfarande ledsamt men det är bättre. Hoppas 2012 blir bättre eller det ska bli bättre!

Planer för nästa år:

  • Börjar snart min sista termin sen är jag färdig!!
  • Göteborg med mamma.
  • TOMAS LEDIN!! <3
  • Turkiet.

Det är vad jag kan komma på idag. Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0