Trött,

Så himla trött så idag hoppas jag att jag somnar i tid, vore gulligt faktiskt. Men känns som att jag skulle kunna det iallafall.. Börjar bli ganska trött på att somna runt 1-2 varje natt och ändå inte sova ut så jag blir pigg. Blev en promenad med Nikita idag med, skönt. Fast jäklarns va kall jag va när jag kom in, knappt så jag vågade ställa mig i duschen med risk för att skålla mig med kall vatten typ :p

Imorgon ska jag simma på morgonen, hurtigt värre asså! Och sen ska jag få snosa bebis :) Ska försöka få lite kort på honom om han är på bra humör vill säga, ;)

Nu ska jag äta, sen lägga mig i sängen och kolla på Livet blir bättre o sedan Body of proof.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du fortsätter vara trött för skadeglädjen är ju DEN ENDA SANNA! ;)



Hahaha, vilket kommentarkrig vi har fått igång här du!

2012-02-02 @ 00:13:49
URL: http://linneawindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0