Svar på kommentarer,

Mamma om Melodifestivalen,:

Hahahaha, magont ;p. Jag hörde när Henrik lovade dig hans nummer. Snällt, av dig att låna ut mig till Henrik :D. Mmm,utomhhushissen iiiiiiiiiiii ska du ta livet av mig unge ;D.Shopping o lunch låter trevligare . Frågan är ju, tror du vi är välkomna efter presenten. Iof dig blir han ju av mä. Men jag då?!?!?
 

Svar; BRA, då har jag ett vittne till att han lovat det!! ;) Jaja, vi struntar väl inte hissen då. Jaja, vi är alltid välkomna sa han ju. Kan ju inte ta tillbaka det, vi är ju fantastiska människor enligt han! Och det är han med så han kan inte neka oss. Jaja, du.. Men mig blir han ju av med iallafall, till en riktigt snygging! ;)


  
Linnea om Trött,:
Hoppas du fortsätter vara trött för skadeglädjen är ju DEN ENDA SANNA! ;)

Hahaha, vilket kommentarkrig vi har fått igång här du!


Svar; Tsssss.... Haha, jag gillert! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0