Livet leker,

Håret blev superb, som alltid när hon gör något! Jag blev mörkbrun med guldiga/koppriga slingor, gillert. Och eftersom dag gick i ett igår så låg jag redan i sängen 21.00 och sov 21.45!! Kommer inte ihåg sist jag la mig så tidigt alltså.. Ändå var jag jag inte utsövd imorse när jag vaknade men har ju lite att ta igen eftersom vissa nätter är det ungefär 0 med sömn.

Idag blev det massa pluggning och sedan lunch med chicki på Kina, typ nu börjar jag känna att man kanske ska äta nåt. Får väl se hur det blir med den saken. Har lite att se framemot den närmsta veckan:
- Fredag, jobbmyyyyys!
Okej, var bara ensaker men alltid något att se framemot!

Nu äre dags för Livet blir bättre med underbara Dogge! :)



Charmig snubbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0