Jobbmys,

Igår var det som sagt jobbmys och jävlar va roligt jag hade det! Började med att Emelie kom ner till mig, så fick vi skvallra lite och sedan blev det Ica och där babblade vi så så att jag glömde köpa grädde till kladdkakan jag bakat!! Sen möta upp Johanna (tänkte använda hennes smeknamn, men dement som jag är så kommer jag inte ihåg det. Linnéa hjälp?). Blev och eftersom vi fyra pratar ganska mycket så satt vi där braaa länge :p haha. Sen hem till Emelie och där började soffmyset! Te, kladdkaka o äppelmuffins. Mums!

Och jag hade det jävligt svårt med namn igår alltså. Jag kallade både Linnéa och Johanna för Linnéa och sen när jag tyckte att jag fick kläm på det så kallade jag Linnéa för Johanna. Började bli rädd för mig själv alltså!

Jag skrattade så jag fick ont i magen, jag och Johanna alltså. Det spelar ingen roll om han har hästkrafter där uppe bara det finns där nere! Jag dööööör, kunde knappt somna inatt för att jag låg och skrattade för mig själv. Vi har haft jobbmys i typ 2 år men det här är banne mig den roligaste gången! :) Så nästa gång skulle vi köra på pyjamasparty med ;) Finns så mycket roligt att berätta men ingen kommer fatta iallafall, typ ingen som fattar med hästkrafter heller :p

A just de, medans jag kommer ihåg alla som har facebook checka in sidan Linnéa Windh och gilla vettja! :) Vi vet att du älskar oss, PUSSSSS! <3

Nu blire film, sen bär det utav till pappa. Älskar när man ringer och bjuder in sig själv och får mat! Haha.. Ikväll är min snygging med på Mello också, får inte missas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0