Sista veckan,

Grymt dålig uppdatering är dte utav mig nuförtiden men jag hinner verkligen inte och om jag orkar slå på datorn så tittar jag det nödvändigaste. Mejlen, facebook och bloggar. Idag är jag ledig och nu är jag inne på sista veckan som kommer bli helt awesome! En dag ska jag gå med på hudmottagningen, imorgon skulle jag och Johanna koncentrera oss på venprover. Kommer bli gör bra detta! :)

Nyss råkade jag beställa hem One tree hill säsong 8 med, oops! Nej men tyckte faktiskt att jag var värd den om jag så ska äta nudlar. Haha, inte för att det är så illa och skulle det vart de så har jag världens bästa mamma och pappa som bjuder på mat :) <3 Jag klarar mig liksom. Tyckte jag var värd den efter en oväntat perfekt termin, sista praktikperioden är snart avklarad och att jag är klar USKA på fredag!! :) Yey!! Fast får vänta lite med deligering o så eftersom jag måste lämna in mitt praktikomdöme på måndag och Maria ska ge mina betyg till Marianne, men ändå så är jag färdig med allt på fredag!! :)

Och snart ska jag fika med söta Jennifer, :) Vilken bra dag detta är alltså!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SKÖNT ATT SE ATT DU LEVER! :D



Och grattis, starkt jobbat Gabbs! Är det möjligt att man kan få lite mänsklig kontakt med dig nu för tiden snart alltså? :)

2012-04-16 @ 23:24:05
Postat av: evelinajamie !!

Jo självklart men pengarna behövs ju och har ingen stress i plugget :) ! Hade kunnat varit färdig för 5 veckor sedan då min praktik var klar, men eftersom jag inte ska jobba som uska i sommar så är det ingen brådis ;D Gud va ja längtar tills vi ska till sthlm med skolan nu :) gör inte du? :D

2012-04-17 @ 16:05:33
URL: http://evelinajamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0