Mitt härliga liv fortsätter,

Igår var det träskulpturen och idag min väska. Vad är det med min väska? Jo idag när jag kom hem från skolan och skulle packa upp min väska, vad var fel då? När jag stack ner handen kände jag att det var blött i väskan och det började dofta handsprit. Hela väskan var full av handsprit, de små sakerna (som halstabletter, gem mm) låg och flöt på botten!! Blött, blött och åter blött…

Som grädde på moset (ingenting kommer ju ensamt) så märkte jag idag att mina bestick börjar rosta, inte alla som tur är. Tack och lov!! Så Ikea är ännu mer välbehövligt just nu.. Och just det, ännu bättre så har jag veckans träningsvärk och jag slog i mitt redan onda knä nyss så nu gör det verkligen ONT!

Om ni har missat det så säger jag det igen: jag älskar mitt liv just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0