Karlstad,

Igår pluggades det med Kim :) Lika mysigt varje gång! <3

Dagen idag började med sjukhuset och ta bort en leverfläck, så nu har jag ont.. Men vad väntar jag mig när de skär och syr i mig? :p Efter det bar det utav till Karlstad med Kim :) Det blev öob, ikea och bergvik. Bra planering av Gabriella liksom! Jag får ju inte lyfta tungt eller sträcka mig bara för stygnen, så Kim har fått agera personlig assistent åt mig idag. Haha :)

Fick med mig massa fint hem! 3 par skor, hyllor till mina garderober, lampor x2 (en till vardagsrummet/sovrum och en till hall), dörrmatta, en kjol, linne mm.

Mitt nya favorit linne, älskart! :)
Gick dock inte att ladda upp bild på skorna som antagligen kommer bli mina favvisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0