praktik

ta mig tusan vad dålig jag är på detta alltså, men har faktiskt inte haft tid att uppdatera. vart massa pluggning förra veckan samt jobb tisdag kväll, onsdag till torsdag natt och lördag till söndag natt. Och i måndags började min praktik. Så det snurrar runt en hel del i min skalle, ojoj.. Men roligt är det, har hittils inte gjort så mycket eftersom jag bara haft tre dagar än så länge men jag har fixat insulinpennor och fått tage blodsocker :)

På tal om ingenting så skulle jag behöva klicka hem lite nya underkläder, mina två bästa behåar gick sönder häromdagen :/ Så jävla tråkigt! Så nu har jag ingen bra, så skulle behövt gjort det helst redan igår. Det lär göras idag eller imorgon iallafall annars kommer nacken vara åt skogen.. Kanske dyker med massa annat fint när jag ändå är på gång :) Får kolla efter vad ellos har för kul! För att det ska kännas lite bättre att handla lite mer så skyller jag på att det skulle pigga upp i detta väder ;) haha..

Super ont i huvudet har jag med, så nu blir det att dra täcker över huvudet och sova!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0