Störsamt,

Är det bara jag som stör mig nåt så otroligt på reklamen till 5:ans kär och galen? Det är inte själva handlingen som stör mig utan att de har låten What are words till den. Visst att den handlar om att ord betyder ingenting om man inte verkligen menar det, på så sätt passar den. Men den är ju så fruktansvärt sorglig låten, själva betydelsen är ju inte kärlek på det sättet som programmet. Han sjunger verkligen ur djupet av sitt hjärta, att han skulle gifta sig men att chansen försvann bara för att han flickvän var med om en bilolycka. Att han gör allt för henne, det är verkligen kärlek!

Min slutssats är i denna röra att jag stör mig på att denna kärleksfulla men sorgliga låten inte ska vara med för ett stoj ock lek program där de tävlar om sitt bröllop eller nåt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0