Sjuk,

Jobbade igår, vart en lång dag kändes det som eftersom jag hade 4 timmars avlastning på eftermiddagen. Hade dyng ont i huvudet och tanten var jätte nervös och vägrade sitta ner. När jag väl kom hem fick det bli mat och hjälpa mamma lite, sen var det bara att slänga sig i duschen och bädda ner sig i soffan. Somnade ett par timmar och la mig sedan i sängen. Sov över 12 timmar men vaknade ändå med huvudvärk och jätte förkyld. Kul liv!! Så nu ligger jag nerbäddad i soffan och myser. Tagit huvudvärkstablett och så så nu är febern nere och jag mår bättre, inte lika tätt i näsan osv.

Nu blir det en film att slumra till.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Nicole

kul att du hittade till min blogg :)

2011-11-30 @ 09:32:01
URL: http://www.nattstad.se/nnicolee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0