Live every moment,

Nu är den nya designen uppe, :) För en gångs skull känner jag mig ganska nöjd och som att den kan få vara kvar ett tag! Fick bli en enkel och ren design, kanske att jag ändrar färgerna på text och så men det är inget jag kommer krångla med nu.

Magen börjar säga att det är dags att äta igen, va tusan. Tyckte jag åt nyss men tydligen inte :p Får fixa något lätt att äta, sen får det bli lite glass. Bästa medicinen mot halsont har jag hört! ;) Har börjat känna i halsen igen, jävla väder..

Och på tal om ingenting så var jag och hämtade tapeterna förut, kommer nog bli skit bra! :) Så idag har jag plockat ur allt ur mina bokhyllor med mera så har varit så skitigt här när jag drage runt på allt + att det bara letar sig fram ännu mer rötter :o Herregud! Diska skulle jag gjort med men det är ju ingen som tar den ifrån mig så den får vänta tills imorgon.

Nu blir det att fortsätta att kolla på Ensam mamma söker och lite mat!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0