111122

Sov ca 1 timme innan jobbet förut, när klockan ringde visste jag fan inte vart jag var. Kände mig som en zoombie när jag gick till jobbet, där flöt det på ganska bra. Fick träffa två nya tanter och de var så gulliga :) Allt flöt på as bra tills i slutet av schemat. Först var det en tant som var as förbannad och bara hetsade upp sig så det inte gick höra vad hon sa. Då sa jag att hon fick minsann lugna ner sig om jag skulle fatta va hon ville, sen pratade inte hon mer med mig. Andra tanten gick och svor och jag vet inte allt när jag kom, men henne fick jag ge medicin iallafall. Herregud säger jag bara! :)

Egentligen borde jag ju ligga i sängen nu, helst redan sova men jag är inte särskilt trött. Känns ju inte alls bra eftersom jag börjar 7 till möran igen. Känns som att jag inte kommer kunna stressa ner förrän det här jävla provet är gjort, nu är det endast provet som gäller. Är det nåt skicka ett sms och fråga där, inga plötsliga besök tack! Behöver verkligen plugga som fan nu.

Får bli att slå på en film och hoppas på att somna! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0