Musik,

Hade väldigt svårt att sova inatt så jag låg och lyssnade på musik. För det första så märkte jag att en utav låtarna med Tommy Nilsson - Dina färger var blå så står det att det är Tomas Ledin! Men så är det ju inte, det är ju Tommy som sjunger. Lite kär i den låten, haha..

Sen tänkte jag på att Tommy när man ser honom inte alls är snygg men när jag lyssnar på hans röst så blir jag kär, han låter så ja det går inte att förklara. Haha..

Och sen så tänkte jag på att alla jag tycker är snygga oftast är gamla och kända! Vad gick fel liksom? De är som snyggast 40-60 sen går det utföör! Haha... Nej men det märks ju, det är inte ofta jag hittar någon ung som jag tycker är vrål snygg märker jag på bloggen. Jaja, titta får man ju göra! ;)

Och sen så hörde jag en sån himla fin och bra låt. James Morrison <3 Bjuder på den,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0