Klart,

Nu kan julen komma för nu är jag klar med alla klapparna och inslagna är dom med! :) Pappa & Anita får en liten extra julklapp iår, beställde en ljuslykta från nåt sånt där homeparty och helt kär vart jag i den men när den väl flyttade hem till mig så kändes den inte rätt alls. Kanske om man hade haft hus eller nåt men nej jag gillade den inte så den får flytta hem till pappsen :)

Julen närmar sig med stormsteg! Dagarna bara flyger iväg.. Lillebror hjälpte mig med lite saker i söndags så då lovade jag honom att bjuda på mat eller fika, så vi bestämde att vi skulle luncha på torsdag eftersom han slutat skolan. Igår vart jag förbannat sugen på pizza och tyckte det var länge kvar tills vi skulle äta det. Idag hade jag typ panik över att det snart var torsdag. Vart fasiken tar dagarna vägen?!

Nu är bolaget fixat också! Blev mycke smått och gott :) Så nu är jag redo, Frida! ;d Sen var vi till Sparbössan och fyndade lite, slutligen ICA. Var tvungen att fixa chips, dipp mm tills lillebror kommer och ska vara här på fredag kväll :) Vi ska spela bingolotto och mysa, skulle kunna tänka mig att det blir lite spel samtidigt :)

Eftersom jag är klar för jul, så välkomnar jag julen med öppna armar!
PUSS







väldigt gammalt kort, men måste säga att jag kunde ta ett så fint kort
på en sån livlig unge!

stolt storasyster är vad jag är! <3


Kommentarer
Postat av: evelinajamie !!

jaha?? jag har inte tänkt jobba där. det handlade att jag måste ha min praktik på nån av ställena eftersom jag vägrar vara på centrala då!Och körkort får jag ta nästa månad så de hinner nog lösa sig ;D

2011-12-21 @ 00:39:12
URL: http://curiouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0