Jullov,

Idag var sista dagen i skolan, förutom om vi vill vara på lite avslutning på fredag men det är inget tvunget. Så un har jag jullov kan man säga! :) Kollade igenom mitt prov med Maria med, och jävlar i helvete vad förvånad jag vart! Ursäkta språket, men det var väldigt många frågor jag hade fått VG på. Hallå VG! Shit, och betyget på provet var ett G mer åt det starka hållet än det svaga. Fortfarande väldigt häpen. Ni som undrar om hur jag kunde ha mycke VG på frågorna så räknade de inte poäng för varje och la ihop till ett betyg i slutet. Utan de räknade ihop på en fråga, fick fram ett betyg sen räknade de vad man hade mest av och vägde om man hade mycket VG och MVG frågor klarade. Och det jag trodde att jag hade missat totalt på hade jag fått G på, ojoj.

På torsdag blir det Karlstad iallafall, måste fixa de sista julklapparna. Är ju inte många men kan inte direkt handla dom i den här stan. Skulle vara roligt att hitta en outfit eller något kläddesplagg till utgången vid jul, har lite ideér vad jag vill ha. Ska ut med bästa fröken Stolpe då! :) Ska bli enormt kul, eller man kan inte ha annat än kul med den tösen :D

Nu blir det kvällsmat och sen kolla Twilight - New moon. Den första går ju på tvn ikväll men vem orkar titta på dem med reklam?! Haha :p nejdå, men jag hade ingen lust med det så jag kollade på den i söndags :)

PUSS!



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha nej folk säger att jag ser större ut på bilder :P skönt att inte vara superstor iofs fast det är bra tungt nu. :)

Skönt med JULLOV nu fast jag pluggar på ändå=) hihi

2011-12-13 @ 21:16:03
URL: http://annsso.blogg.se/
Postat av: Frida

Om du vill ha sällskap i Karlstad så slå en pling, jag är ju ändå här fast iofs efter ett ska jag planera inför ett seminarium med min kära studiegrupp.. Men hör gärna av dig iaf :) Vi kommer ha det askul Gabbi! Jag längtar som en tok! :D

2011-12-14 @ 15:11:47
URL: http://friitjooof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0