:)

Alldeles strax är det dags att bege sig ut i snön, det ska bli en efterlängtad fiak med fröken Stolpe :)) Mysigt! Var ett tag sen vi sågs nu, men det blir ju så när hon pluggar i Karlstad och jag pluggar och jobbar här. Men det är skönt att vi träffas då och då iallafall, vi + anna och johanna satt i princip ihop under gymnasietiden :P Haha, men mycke roligt har vi haft! :)

Bjuder på en drös bilder från den tiden :)















Ja roligt har vi haft det iallafall, man kan inte säga något annat! Har så himla mycke roliga kort som jag har tänkt att lägga upp på fb sen. Måste bara komma på någon snitsig titel till albumet eftersom det är mycke gamla kort :) Nu kanske alla förstår varför jag är som jag är, med dessa vänner så går det inte bli så mycket annat än bra tillsammans med dom!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0