111215

Blev inget Karlstad idag, åkte igår istället med farmor & farfar. Fick en julklapp till pappa & Anita iallafall, resten kan jag fixa här i stan.

Så idag har jag varit barnvakt kan man säga, har passat en utav de sötaste bebisarna i världen så mamma Nanna fick lite gjort i hemmet. Så jag har fått snosa lite bebis, mysigt!! Skulle ta lite kort på honom idag tänkte jag men han hade varit vaken inatt så han var lite trött och gnällig så får bli en annan dag. Så jag har bärt runt på han väldigt mycket och det börjar jag redan känna i armarna. Träningsvärk så det skriker om det!! :p Vill inte veta hur det kommer kännas imorgon, men det var det värt :)

Imorgon blir det lunch på stan, träffa Emelie (?) och fixa de sista klapparna hade jag tänkt. Bara Alexander som är klar. Oops! Har mamma, pappa&anita och Marko. Hoppas jag inte glömt någon?!

Nu blir det O.c. Sandy Cohens sexiga ögonbryn, Seths tafatta stil och mumshet, Ryans sexiga och tuffa stil. Ojoj!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0