111204

Bor hemma hos pappa just nu för det tapetseras i min lägenhet! :D Yey, det kommer bli så fint. Igår tittade vi på Narnia 2, eller jag tittade på det och de sov. "Ungdomarna" var lite bakfulla tror jag och hade kommit hem 7 på morgonen, haha.. Så jag var iväg och hämtade pizza igår som vi åt sen blev det som sagt Narnia 2. Pappa såg nog inget alls, Anita kanske såg halv filmen medan jag däremot bara missade 15 min. Blev så trött av pappas snarkande att jag somnade en liten sväng i fotöljen. Filmen var bra iallafall.

Idag har jag läst till provet och bara slappat, pappa och Anita har varit på julbord så jag har varit själv i stort sett hela dagen. Så har kollar på en serie på MTV, Awkward. Typiskt att man inte har MTV hemma men ska se vilka avsnitt som ligger ute på deras sida för att se, förhoppningsvis är det de avsnitten som jag missar nu. Är ju skidskytte på tvn nu som gäller ;) Haha..

Nu ska jag fortsätta att kolla på Awkward :)
PUSS



Kommentarer
Postat av: fröken bedoire

hurra, då blir det vikariefest sen!!! : D

2011-12-05 @ 17:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0